7/23/09

TentanG KawaN @ Dr


AbouT Dr

Aku rasa tak sedap badan.
Seram sejuk macam nak mati pun ada, aku demam agaknya.
Bila pertanyaan itu kutanyakan pada kawan 'Dr' aku.
Nanti aku datang hantar ubat sebab aku pun tak kerja hari ni.
Katanya ringkas.

Begitulah dia bukan sekadar'Dr" yang baik malah kawan yang bisa menambat hati.
Hati yang adakalanya aku rasakan dah mati.

Mungkin kan kembali degup jantung itu atau mungkin kah hanya mimpi sementara menunggu terbit sinar pagi.
Segalanya mungkin.

Kawan 'Dr' aku ni baik orangnya.
Selalu sopan budi pekertinya.
Tertip pula bila berbicara.
Calon sesuai dibuat menantu!!
AhakS!!
Dari riak wajah dan gerak laku 'Dr'.
Aku tahu dia suka.
Dia suka dan selesa berkawan dengan aku.
Adakah aku untukmu atau aku bukanlah untukmu...

Aku sejujurnya takut kecewa dan mengecewakan.
Aku sejujurnya perlu berhati hati.
Bukan untuk membuat pilihan.
Tapi untuk membataskan diri.
Aku takut jatuh hati.
Aku takut nanti ada yang jatuh hati.
Aku takut.

Ps..TapI KalaU KaU BetuL NaK DatanG HantaR UbaT AkU TunggU.

8 comments:

SiddiQ said...

takut kecewa dan mengecewakan. perlu berhati hati.Bukan untuk membuat pilihan. Tapi untuk membataskan diri. Aku takut jatuh hati.Aku takut nanti ada yang jatuh hati.

IronWall!!~ >_<

BoY@BellO said...

hahaha............tak kita tak dia kan...

so kenalah pandai kawal dir & soal hati...
Takut nanti...

SiddiQ said...

u've learned.. and i'd realize.. i tends to forgot but u always here as a living momento..

IronWall 4 me too!!~
takut.. sakit yg sgt sakit.. rit..

BoY@BellO said...

Tau takpe...apapun yang terjadi pelajaran yang bererti.........

SiddiQ said...

review balik post ni.. and always come in handy as a good reminder =)

BoY@BellO said...

huhuhu...gd gd :P

SiddiQ said...

why does today i feel like u should try all the opportunity that u have and let the future decide it for u..

BoY@BellO said...

not today.