7/19/09

TentanG KitA @ AkU.BellO



KaU BellO & AkU JugA BellO

Ketika itu suatu waktu dahulu...
Bila bercakap tentang Bello, hanya a few good friends aje yang tau "TentanG KitA"

"YoU CaptureD My AttentioN" ayat pertama terkeluar dari mulut aku masa pertama kali aku jumpa Bello. Dia terkedu dan terus menjawap "ThaT Is So BravE Of YoU To SaY ThaT"

Dan bermula dari drama pendek tak bertajuk itu Aku & Bello mula mengenali antara satu sama lain dan terus terusan menyelami hati masing masing.
Aku & Bello serasi, mudah dalam melakukan apa saja, Aku & Bello tak banyak kerenah lansung.
Aku & Bello lebih suka menghabiskan masa dengan dunia kami sendiri, tak banyak bersosial, cukuplah dengan lifestyle Bello yang begitu expose kerana kerjayanya dan aku pun cuma kenal rumah bila gelap aje, sebab Aku & Bello sama sama kerja. Jadi masa yang terbaik untuk Aku & Bello habiskan bersama hanyalah dirumah layan dvd. IcE AgE ialah cerita yang paling Bello suka, aku cuma jadi mangsa keadaan layan tengok walaupun dah berulang kali...Tapi tu tak jadi hal pun bagi aku sebab adakalanya aku pun macam tu gak dan Bello bagi muka.
Mungkin itu yang dinamakan "SerasI".
Banyak yang Aku & Bello lalui bersama dengan rasa penuh kegembiraan.
Aku & Bello adalah satu hubungan "PersahabataN" atau "TentanG kitA" yang takde stress langsung.
Mungkin faktor waktu dan usia yang lebih mematangkan Aku & Bello, Aku bebas lepaskan dia dengan dunianya atas dasar kerja, begitu juga sebaliknya.
Aku & Bello bebas untuk bersuara dan mudah sependapat dalam banyak perkara.
"LifE Is AlmosT PerfecT FoR Me"
Namun tak semua yang indah itu selalunya akan berkekalan. Persahabatan Aku & Bello terpisah demi mengejar cita dan redha dengan ketentuan dunia.
Aku & Bello masih berhubung dan ada masanya kami terfikir untuk mengorak semula langkah baru untuk kembali menjalin apa yang pernah terjalin. Jalinan persahabatan terindah.
Walaupun Aku & Bello tahu itu tak akan berlaku.

......Aku relakan kau pergi dari sisi hatiku, begini lama setelah tiada jalan penyudah...Lagu Fauziah Latif berdesir ditelinga tak kala cerita ini aku coretkan....so sweet tapi perit dijiwa hanya Tuhan yang tahu. ............Tapi tu bukan lagu Aku & Bello....Lagu kami lain.

AkU MasiH MerinduI BellO




To Be ContinuE...

No comments: