8/18/09

TentanG DiA @ YoU


DiA SahabaT YanG BerTuaH

Hari ini aku dikejutkan dengan panggilan dari seorang BuaH HatI Yang lama menyepi.
BuaH HatI dalam ertikata 'SeseoranG'

Lama dia menyepi.
lebih dari sepurnama.
Mungkin juga lebih.
Lama dia diam.
Lebih dari membawa diri.
Mungkin juga melayan hati.
Lama dia ambil masa.
Lebih dari biasa.
Mungkin juga luar biasa.
Lama dia berfikir.
Lebih dari selalu.
Mungkin selalu tak begitu.
Lama dia tunggu.
Lebih dari sepatutnya.
Mungkin itu tak patut.

Tapi akhirnya kau call aku jugak.
Thanks for your kind understanding.
Kan senang macam tu.
Tak la emotic sangat.
Sekurang kurangnya kita masih boleh bersama.
Bersama tak semestinya bersatu.
Tapi aku yakin.
Bila bersama pastikan selamaya.

'PersahabataN'
Lebih indah persahabatan.
Bila saling ada rasa sayang.
Lebih terasa persahabatan.
Bila saling ada rasa rindu.
Lebih bermakna persahabatan.
Bila saling kasih berkasih.

Jadi.Mulai dari sekarang.
Jangan nak layan perasaan tu sendiri.
Kita kan kawan.

8 comments:

Hanya Aku Sorang said...

si dia yg kite citer tu ker?? sy dah sms dia dah... hahaha...

Azraf said...

untung rasanya dapat sahabat sebegitu rupa..
susah mencari yg betul2 setia akn persahabatn ini..
akhirnya..kecundang ditgh jalan..

sediH...=(

BoY@BellO said...

CempakA...
Dia pun dah cerita kat abg yang selam ni dia berkongsi cerita dengan seseorang rupanya............hurm........seseorang......
Abg ok je :)


AzraF...
Untung dapat sahabat yang macam abg sebenarnya.............huhuuhuu...

Nape lak sedih sedih ni..

Hanya Aku Sorang said...

seseorg? sy ker yg dia maksudkan? ermmm....

Azraf said...

aha..mmng btul la abg kerol..
rasa beruntung dpt kwn dgn abg...
thanx a lot..
u make my life more meaningful!!!

BoY@BellO said...
This comment has been removed by the author.
BoY@BellO said...

AzraF...

AlhamdulillaH.SyukuR :)

BoY@BellO said...

CheM...

Ops..ye betul seseorang yang dia maksudkan memang YoU........lagi mau tanya :P