8/12/09

TentanG AkU @ BesTmaN


TentanG SahabaT TentanG PengapiT

Aku ke Kota Baru minggu lepas atas 2 sebab utama.
Tapi aku cuma nak bercerita tentang satu dari sebabnya.
Sebab jadi pengapit pengantin.
Kawan aku kawin.
Kawan aku dari zaman aku mula kenal kawan.
Kawan aku dari sekolah rendah.
Kawan aku dari sekolah menengah.
Kawan aku.
Kawan baik aku.
Kawan aku yang tahu dia kawan.
Kawan aku yang layak digelar SahabaT

Perjalanan kami dari KL ke KB memakan masa lebih kurang 7 jam.
Langsung tak terasa letih kerana kami mewarnai perjalanan kami dengan gelak ketawa terkenangkan masa kami membesar dulu.
Segala cerita yang pernah kami kongsi bersama.
Kami luahkan dalam perjalanan.
Segala tawa yang pernah kami tawakan.
Kami ketawakan bersama lagi.
Kami sangat teruja dan sangat gembira.
Teruja dengan perjalanan baru kawan aku yang bakal bergelar suami.
Gembira kerana ketentuan Illahi,kami bertemu dan bersama kembali.

'EmI.DoA AkU MogA JodoH kaU KekaL SepanjanG HayaT'

6 comments:

SiD said...

and the story goes... ??

BoY@BellO said...

yes.... will write soon..mukadimah pic dulu...........hehehe...petanda keriangan :)

Shawn said...

ScoobyDOo ByDoo, where r u? where is the "tuan rumah" ?

SiD said...

aha.. the story.. =)
7 jam je ke kb, tapi sunyi berhari2 xde berita trus..
skrg br muncul lagi.

k.A said...

sgt segak bila bersongkok dan berbaju melayu!

BoY@BellO said...

ShaH...Ni ada kat umah ni..jemput la kerumah..........sudilah :)

CQ..Ada ni..cuma bz skit...

K.A..Aku rasa semua lelaki akan kelihatan segak bila bersongkok dan berbaju melayu :)MakasiH.