8/16/09

TentanG AkU @ DiA


AkU RedhA

Kata orang.
Begitulah.
Kata kita.
Kita je lah yang tahu.

Hari ini memang hari yang amat menyenangkan.
Perjalanan hari Ahad yang bermula dengan senyuman.
Dari permulaan routine harian dirumah hinggalah riadah.
Semuanya berjalan sepeti yang diidamkan.
Indah.
Sangat sempurna

Cuma.
Ada Cuma.
Cuma ada sedikit berita yang tak sangka akan sepatutnya aku dengar.
Mungkin tak sepatutnya aku terima.
Tapi aku tetap dengar.
Dan tetap terima dengan RedhA

'Jangan sedih sedih.
But it's complicated.
Susah nak jaga hati semua orang'
Katanya.

'But for your info,I'm always happy and confortable when i'm with you'
Katanya lagi.

'But deep in my heart you are the guy and the love that i've been looking for'
Katanya yang terakhir.

Tanpa sebarang rasa gembira aku akhiri pertanyaan hati.
Tak akan aku pertikai keputusannya itu.
Tak akan aku tanya kenapa.
Tak akan aku halang kebahagiannya.
Aku iringkan doa restu untuk segalanya.
Mungkin itu dah jalan takdir yang harus aku lalui dengan RedhA.

Dia kawan.
Dia sahabat.
Dia tetap akan aku sayang.

RindukU TerhentI.......

8 comments:

Shawn said...

Must be someone who just got married. Nway, which one is your Kaki? :-P

BoY@BellO said...

ShaH...

Ehem..pandai je :)
my kaki yang kat atas sekali...ala..yang atas kaki you tu la
Ops.........telepas :)

SiD said...

aha.. this is what u mean from ur FB..

Mmmm.. maybe its complicated, but in these days, nothing is imposible =p

Azraf said...

azraf: kenape sedey sgt abg kerol???

ary said...

takda yg menyedihkan dalam hidup kalo kita gembirakan ati kita..hepi2 ye

BoY@BellO said...

KaN...Semuanya atas kita kan..

Abg tak sedih pun cuma terkenang :)

Azraf said...

besa la...me pun kdang2 sedey gak t'kenang kisah2 lalu yg enjoy n perit..

cume kita je yg dpt happykn dri sendiri..smiles ckit abg kerol..=)
huh..camtu la...hohoho..

BoY@BellO said...

Ni Tgh senyum la ni .........
Thanks to all of you..
for always being so nice to each others :)