9/9/09

TentanG KawaN @ FriendS


BilA LamA TaK MenuliS...

Lamanya rasa tak menulis.
Mungkin sibuk.
Mungkin malas.
Mungkin kering idea.
Mungkin....
Segalanya mungkin.

AtaU

Mungkin tidak.

Lately, aku agak terlebih rajin berjumpa dan berkenalan dgn orang baru.
orang baru maksud aku ialah orang yang aku tak pernah kenal sebelum di dan baru kenal.
Perkenalan dengan orang baru ni kebanyakannya bermula dalam alam cyber.
Sekarang ni semuanya cyber.
Nak cari talent pun cyber.
Setakat nak cari kenalan ni apalah isunya.
Perkara biasa.

MotiF...Sekadar mengisi masa yang pernah terluang dan bertukar tukar pendapat segala pendapat.

Nak dijadikan cerita.
Bermulalah kisah seorang demi seorang kenalan alam cyber aku yang dah menjadi reality.
Ni baru nak cerita.

6 comments:

Hanya Aku Sorang said...

ape kaitan ikan? ermmm....

BoY@BellO said...

Anak Ikan...............Larikkkkkkkkkk

k.A said...

patutlah aktif semacam je. hehe. "D

BoY@BellO said...

K.A...
Actifkan dirimu..MAXIS


:)

cQ said...

Wow.. Thats cool :-)

BoY@BellO said...

Cq...CooL KaN :P