9/19/09

TentanG AkU @ SeharI SebeluM AidilfitrI


SeharI SebeluM AidilfitrI

Aku ada kat KL lagi ni.
Masih tengah sibuk mengemas rumah.
Masih lagi menunggu baju yang belum kering.
Masih belum packing.
Masih lagi memilih baju raya yang nak dipakai.
Masih lagi belum siap itu ini.
Masih dirumah.
Harap aku dapat la bertolak selewat lewatnya lepas berbuka.
Aku kena balik malam ni jugak.
Aku kena tolong MamA

Kesian MamA Tak de orang nak tolong sibuk.

12 comments:

k.A said...

semoga urusan abg dipermudahkan
selamat pulang kampung
hati2 kalau balik dgn kereta
selamat hari raya :)

BoY@BellO said...

K.A

Eh tak sangka ada lak yang semoat membaca blog abg hari ni...Thanks my dear :)

Insyaallah ..semua dah hampir selesai...

Kalau semuanya berjalan lancar besok selepas solat raya abg balik ke Perak :)

Salam Aidilfitri

Cedric said...

Hey.. Me in Perak too.. :-)
Jemput le ke umh teman ye..
ate kome sekampung dgn bunny (Melaka) kot..
Have a Great Eid Fitri ya!!

BoY@BellO said...

HeY Cq,..

Teman beraya Manjung le...perak too :)

ary said...

hahah tu la pasal..umah nie pun takde org nak tolong mak...kawe jugak

BoY@BellO said...

ArY...

Ye ke.takpe dear..
mama tahu siapa yang boleh diharapkan .........demo la :)

Mr. tercabut said...

skrg dah raya... mama mesti happy ada anak yg baik menemani n mambantu.. salam aidilfitti dari Mr. T..

ary said...

apsal banyak entry gambar bunga..mat bunga ek

Azraf said...

abg kerol mmng suke tngkap pic bunga...katenye suke..KaN!

BoY@BellO said...

Hi Mr T...

SalaM Aidilfitri gak :)

BoY@BellO said...

ArY...

Sebab pic bunga bunga tu sentimental...kebanyakanny i tanam sendir masa dok LondoN dulu.......sampai la sekarang kat Mesia pun suka tanam bunga.....anak Mak la..bukan mat bunga :P

BoY@BellO said...

AzraF> Betul dh tu..